Software per a la prevenció de riscos laborals i vigilància de la salut. Dissenyat com una eina de gestió, administració i control de prevenció i salut. Aplicació fàcil d'usar amb una interfície agradable.
Permet treballar i fer Avaluacions de Riscos amb diferents Mètodes de Prevenció de Riscos Laborals:
GESTIÓ: Orientada als tràmits administratius de l’empresa, clients, contractes, facturació, treballadors, controls, etc.
VIGILÀNCIA DE LA SALUT: En aquest apartat es gestiona la part mèdica de la Prevenció de Riscos Laborals. Exàmens de salut i gestions mèdiques dels treballadors dels clients. Certificats i aptituds mèdiques, etc.
FORMACIÓ: Es gestiona la Formació als Treballadors d’empreses i Autònoms.
TÈCNICA: En aquest apartat es gestiona la part Tècnica de la Prevenció de Riscos Laborals, així com les actuacions realitzades als Clients, als seus centres de treball i treballadors. També, informes certificats, etc.
DOCUDIRECTOR WEB: Aplicació Web que permet enviar al núvol informes o documentació perquè un client o proveïdor hi tingui accés.
CAE - CORDINACIÓ D'ACTIVITATS EMPRESARIALS: Permet controlar la validesa dels documents d’operaris externs o de proveïdors creant avisos i alarmes de la caducitat dels documents o de la falta d’ells.
COMERCIAL: Gestió de Clients Potencials, Col·laboradors, Pressupostos i traspàs de dades.
GESTIÓ DE DELEGACIONS I CONTROL DE SEGURETAT: Organitza de forma integrada el manteniment de diverses plantes amb visió global de totes o de cadascuna independentment.
El PrevenPlan està integrat a les noves tecnologies i al núvol, per a facilitar l’estalvi, la mobilitat i la rapidesa en la gestió i la documentació accessible en tot moment.
El sistema de Gestió Documental del PrevenPlan és totalment compatible amb les següents aplicacions: One Drive, Google Drive, DropBox, GironaIntegra CloudServers